جی تی ای 5 فارسی در تهران

پیام مدیر سایت :

محل نمایش تبلیغات شما محل نمایش تبلیغات شما

GTA 5 (Grand Theft Auto V) جی تی ای 5 فارسی اندروید یکی از محبوب ترین بازی های Rockstar Games است. شاید شما آن را در رایانه خود بازی کرده اید. اما اگر بتوانید GTA 5 Apk را در تلفن هوشمند اندرویدی خود نیز بارگیری کنید ، چطور؟ خوب ، بله می توانید آن را در تلفن خود نیز پخش کنید. در این مقاله ، GTA 5 Apk + Data را برای اجرای این بازی دریافت خواهید کرد.

همه ما در دوران کودکی بازی های سری GTA زیادی انجام دادیم. یکی از محبوب ترین بازی های گانگستر بازی Vice City است. یادت میاد؟ بله ، هیچ کس نمی تواند آن شهر کوچک را فراموش کند که در آن ما در انجام هر کاری آزاد هستیم. ما در همه بازی های GTA جنایات زیادی انجام دادیم بدون توجه به اینکه کدام بازی بود. آنها اخیراً GTA V را پس از مدت ها راه اندازی کرده بودند. قبل از انتشار GTA IV در سال 2008. خوب ، اولین بازی GTA در سال 1997 راه اندازی شد که Grand Theft Auto بود.

در ابتدا ، GTA 5 فقط برای XBox و Play Station منتشر شد ، اما اکنون برای Windows و تلفن همراه نیز در دسترس است. خوب ، به طور رسمی برای اندروید در دسترس نیست ، اما بسیاری از افراد این بازی را اصلاح کردند و باعث شدند این بازی بتواند بر روی سیستم عامل Android اجرا شود. اکنون می توانید از این بازی فوق العاده گرافیکی بالا بر روی تلفن همراه خود لذت ببرید.

به دلیل کیفیت بالای گرافیک ، به یک رایانه Gaming با عملکرد بالا نیاز دارد. بنابراین ، هیچ کس حتی نمی تواند فکر کند ، روی تلفن Android اجرا می شود زیرا ظرفیت کافی برای بارگیری این بازی را ندارند. همچنین APK Vertigo Racing Mod برای ما ارسال شد ، فراموش نکنید که آن را بررسی کنید. خوب ، این فقط یک افسانه است. اگر یک تلفن Android با عملکرد خوب دارید ، می توانید GTA 4 را بر روی تلفن همراه Android خود نیز بازی کنید. همچنین نگاهی به برنامه GTA 3 بیندازید.

در این مقاله ، ما قصد داریم GTA V Apk و فایل Data آن را با شما به اشتراک بگذاریم که از طریق آن می توانید GTA 5 را به راحتی در هر تلفن Android خود بازی کنید. نیازی به روت کردن تلفن شما نیست ، زیرا بسیاری از مردم فکر می کنند امکان نصب بازی های رایانه ای در Android بدون دسترسی روت وجود ندارد. پس از خواندن کل این آموزش ، می توانید محبوب ترین بازی سری GTA ما یعنی Grand Theft Auto Five را روی گوشی خود نصب و اجرا کنید.

Rockstar پس از مشاهده علاقه زیاد کاربران اندروید نسبت به GTA 5 ، تصمیم گرفت این بازی را بر روی سیستم عامل Android اجرا کند. بنابراین آنها GTA 5 Apk را در نسخه بتا توسعه داده و راه اندازی کردند. مهم نیست نسخه بتا باشد زیرا برای ما کافی است. GTA 5 بازی بسیار سخت افزاری برای اندروید است ، اکنون می توانید آن را بارگیری کرده و روی گوشی خود بازی کنید.

گرافیک با کیفیت خوبی در بازی وجود دارد اما برای پرداخت این بازی فقط به یک تلفن با عملکرد خوب خوب نیاز دارید. فکر نکنید یک بازی معمولی مانند سایر بازی های Android است که عموماً از Play Store بارگیری می کنید. شما باید فایل GTA V Apk + Data + OBB را بارگیری کنید و همه اینها تقریبا 3 گیگابایت حافظه در گوشی شما نیاز دارند. :-p شوکه شدی؟ شاید! اما بله ، شما باید فضای ذخیره سازی کافی را در Android خود مدیریت کنید ، به همین دلیل من قبلاً گفتم آن را در تلفن با عملکرد خوب امتحان کنید.

بازدید : 316
سه شنبه 12 فروردين 1400 - 12:15