برند کلران

پیام مدیر سایت :

محل نمایش تبلیغات شما محل نمایش تبلیغات شما

برند کدلی

Caudalie در سال 1993 توسط صاحبان یک تاکستان در بوردو تاسیس شد. در محصولات این برند از میوه، ریشه، برگ و سبوم انگور به همراه آب معدنی استفاده شده است. تمامی محصولات فاقد پارافین، پارابن، فتالات، روغن های معدنی و رنگ های مصنوعی می باشند. محصولات Codley به جای این مواد خطرناک از کره شی، آب لیمو و پرتغال استفاده می کنند. یکی از بهترین محصولات این برند نرم کننده لب است که حدود 6 دلار قیمت دارد.


مارک او

هیچ داروخانه ای را در فرانسه پیدا نمی کنید که محصولات Avène را برای فروش نداشته باشد. محصولات این برند با استفاده از چشمه آب گرم متعلق به همین برند تولید می شوند. آب این چشمه هر روز آزمایش می شود تا از تمیزی و پاکی آن اطمینان حاصل شود. محصولات مراقبت از پوست این برند برای درمان بیماری های پوستی مانند درماتیت آتوپیک، پسوریازیس، اگزما و سوختگی استفاده می شود. بادی رپ، هیدرو هلیو تراپی و ماساژ زیر آب از دیگر کاربردهای محصولات آن است. مهمترین محصول این برند اسپری چشمه آب گرم Eau Thermal Avène است که خاصیت جوانسازی پوست دارد. لوازم آرایشی ضد حساسیت این برند نیز توجه بسیاری از مشتریان را به خود جلب کرده است.

 

برند کلران

کلران محصولاتی مشابه محصولات معرفی شده توسط برندهای دیگر ندارد، اما تمرکز خود را بر روی شامپوها، نرم کننده ها، شامپوهای خشک و پاک کننده هایی دارد که کیفیت عالی نیز دارند. ترکیبات این محصولات شامل عصاره های گیاهی مانند گزنه، جو، انبه، مرکبات، گل صد تومانی، انار، بادام و بابونه است. کارل لاگرفلد، مدیر هنری برندهای Chanel و Fendi که در فوریه امسال درگذشت، از طرفداران این برند بود. شامپو بابونه یکی دیگر از محصولات محبوب این برند است.

 

برند ملویتا

محصولات Melvita 100% ارگانیک و فاقد هرگونه مواد نگهدارنده، نرم کننده، سورفکتانت و ضد تعریق هستند. 96 درصد از مشتریانی که از محصولات این برند استفاده کرده اند ادعا می کنند که چین و چروک های پوست آنها برطرف شده است و 91 درصد از رطوبت پوست خود راضی هستند. آنها همچنین گفتند که 86 درصد از پوست آنها سفت تر است. یکی دیگر از محصولات خوب این برند ماسک لایه بردار روشن کننده شهد است که تاثیر معجزه آسایی روی پوست های روشن دارد.

 

فرانسوی‌ها چگونه می‌توانند از همه کار کنند، بیشتر سفر بروند و در عین حال یکی از برترین تولیدکننده‌های اقتصاد جهانی باشد؟ آن‌ها چگونه می‌توان با داشتن یک رژیم غذایی غنی از بیماری‌های معیوب، نسبت به آمریکا وجود داشت؟ کتاب شصت میلیون فرانسوی نمی‌توانند اشتباه کنند اثر ژان بنوآ نادو (Jean-Benoît Nadeau)، هم برای دوستداران فرانسه نوشته شده است، هم برای کسانی که عاشق این کشور هستند. این افراد با خواندن این کتاب متوجه خواهند شد که فرانسه چگونه به موقعیتی رسیده است.

کتاب دارای ۳ بخش است. در این بخش‌ها می‌خوانید که چگونه تاریخ فرانسه (به‌ویژه جنگ جهانی دوم و نبرد الجزایر) فرهنگ کنونی این کشور را شکل داد. همچنین می‌خوانید که چگونه ماشین‌های آموزش و سیاست فرانسه هنوز در حال شکل دادن به فرهنگ فرانسوی هستند و از این نقطه به بعد از شخصیت‌های یک شخصیت فرانسوی می‌یابد.

 

https://irankhanum.com/shop/hygienic/

بازدید : 267
چهار شنبه 31 فروردين 1401 - 18:38